ΖΗΤΗΣΤΕ DEMO
BlackFriday Sales with NagaCommerce

Black Friday…   

Προετοιμάστε το eshop της επιχείρησής σας και κερδίστε τους πελάτες σας για πάντα! 

Το Black Friday δεν είναι πλέον για μια μέρα. Οι μεγάλες επιχειρήσεις προσφέρουν τρελές εκπτώσεις που ξεκινούν ήδη από Τετάρτη ή Πέμπτη και λειτουργούν ακόμη και με διευρυμένο ωράριο καταστημάτων δίνοντας στους αγοραστές μια ώθηση να ξεκινήσουν τα ψώνια των  χειμερινών διακοπών τους.

Οι εταιρίες διαδικτυακού εμπορίου, γνωρίζουν πια ότι το αγοραστικό κοινό και ιδιαίτερα το νεανικό, ψάχνει εκτενώς για τις καλύτερες προσφορές στο Διαδίκτυο από το Black Friday έως και το Cyber Monday και δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην προετοιμασία, για να έχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Τι  πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε για να προετοιμαστείτε για μέγιστη απόδοση της online επιχείρησή σας κατά τη Χειμερινή περίοδο.

  • Δεδομένα και στατιστικά στοιχεία.

  • Οι τάσεις της αγοράς.

  • Πώς να προετοιμαστείτε για μια πιθανή επικείμενη υπερκαταναλωτική εξόρμηση των πελατών σας

Γιατί το Black Friday είναι σπουδαία υπόθεση για τις επιχειρήσεις

Το 2018, στην Black Friday έγιναν οι περισσότερες πωλήσεις ολόκληρου του τετραημέρου (μέχρι το Cyber Monday) με 14,8 εκατομύρια online πωλήσεις εκείνη τη μέρα και μόνο!

Το συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο που όπως επισημάναμε και παραπάνω σηματοδοτεί την έναρξη των αγορών για τα Χριστούγεννα, οι καταναλωτές επέλεξαν πολλούς τρόπους για να κάνουν τις αγορές τους – 89 εκατομμύρια άνθρωποι, ωστόσο, επέλεξαν να ψωνίσουν και από φυσικά αλλά και από online καταστήματα, πράγμα που αύξησε τις πωλήσεις από το 2017 κατά περισσότερο από 40%.

Γενικά τα τελευταία 10 χρόνια παρτατηρείται μια συνεχή αύξηση των πωλήσεων το συγκεκριμένο τετραήμερο, αλλά συγκεριμένα το 2017 άγγιξαν τα $2,36 δισεκατομμύρια σε αντίθεση με το 2016 που ήταν $1,97 δισεκατομμύρια

Το BlackFriday.com προβλέπει ότι το 2019 το Black Friday, οι online αγορές θα ξεπεράσουν τα $12 δισεκατομμύρια, αφού από τους αγοραστές που συμμετείχαν στην έρευνα, το 61% σχεδιάζει να κάνει τις περισσότερες αγορές του για τις διακοπές διαδικτυακά.

Οι  Top εκπτώσεις και τα προϊόντα που θα βρείτε τo BlackFriday

Ποια θα είναι μερικά από τα hot deals και εκπτωσεις προϊόντων του τρέχοντος έτους; 

Το BlackFriday.com προβλέπει ότι οι τιμές στις Smart Home τεχνολογίες (Έξυπνο Σπίτι) τιμές θα πέσουν πολύ χαμηλά αυτές τις μέρες. Προβλέπει επίσης την πρώτη πραγματική έκπτωση στο Nintendo Switch, που αφορά τα παιχνιδια εικονικής πραγματικότητας. Επίσης, μερικές από τις μεγαλύτερες εκπτώσεις θα μπορούσαν να γίνουν σε υπηρεσίες για e-readers.

Όσο για τα κορυφαία παιχνίδια; Ελέγξτε τις λίστες σε Target, Wal-Mart, και Amazon το συντομότερο δυνατόν – θα μπορούσαν να εξαντληθούν το Black Friday.

Αν θέλετε να μάθετε τι ψάχνει για τις καλύτερες προσφορές το αγοραστικό κοινό, σας παραθέτουμε τη λίστα με τις περσινές δημοφιλέστερες αναζητήσεις.

• Ενδύματα
• Τεχνολογία
• Παιχνίδια
• Smart-Home gadgets,
• Δωροκάρτες
• Ταξίδια

Σωστή προετοιμασία

Οι οnline αγορές θα αποτελέσουν ένα σημαντικό μέρος της εμπορικής δραστηριότητας του Black Friday. Γι’ αυτό το λόγο είτε είστε μεγάλη επιχείρηση λιανικού εμπορίου είτε μια μικρομεσαία επιχείρηση, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στη σωστή ψηφιακή εκτέλεση των παραγγελιών σας πράγμα που θα οδηγήσει και σε καλύτερα αποτελέσματα την περίοδο που θα επακολουθήσει.

Θέλετε να τα μαθαίνετε όλα πρώτοι;

Προετοιμάστε την ιστοσελίδα σας για το Black Friday

Με τόσα Deals αγορών που θα γίνουν το Black Friday, ένα είναι σίγουρο: 

Η ιστοσελίδα σας θα αποκτήσει αυξημένη επισκεψημότητα σε μικρό χρονικό διάστημα. Δυστυχώς αυτή η αύξηση μπορεί να προκαλέσει μειωμένη ανταπόκριση του καταστήματος σας δημιουργώντας αρνητική εμπειρία χρήστη για τους πελάτες σας.

Σύμφωνα με το Catchpoint, μερικές από τις κύριες αιτίες επιβράδυνσης μιας ιστοσελίδας είναι:

  • Εφαρμογές/Script τρίτων
  • Βαριά ερωτήματα λόγω κακής ποιότητας στη βάση δεδομένων
  • Αδύναμος Server, ανίκανος να εξυπηρετήσει πολύ κόσμο ταυτόχρονα, συνήθως στα Shared και σε φορτωμένους VPS
  • Σελίδες με φωτογραφίες, ανεπεξέργαστες, χωρίς μείωση μεγέθους και συμπίεση που προκαλούν αύξηση χρόνου απόκρισης.

Με την αυξημένη κινητικότητα του Black Friday, είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να προετοιμαστούν για την αυξημένη κίνηση της ιστοσελίδας τους. 

Bonus: Δεν είναι κακή ιδέα η σελίδα λάθους της ιστοσελίδας σας να είναι στημένη έτσι που να μην ενοχλήσε τους πελάτες αλλά να τους καθοδηγήσει ώστε να βρούν αυτό που ψάχνουν.

Μηνύματα όπως: Λυπούμαστε για την αναστάτωση, δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αυτή τη στιγμή κ.α., μπορεί να απομακρύνουν τους πελάτες σας για πάντα. 

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για προετοιμάσετε τη σελίδα σας κατάλληλά για το Black Friday

1. Προγραμματίστε τις κινήσεις σας από νωρίς.

Γιατί; Επειδή οι πελάτες σας το κάνουν.

Σύμφωνα με την eMarketer, πολλοί πελάτες αρχίζουν τα ψώνια τους ή έστω την έρευνα τους ήδη από τον Οκτώβριο. Η αυξημένη κίνηση δεν είναι απαραίτητο ότι θα ξεκινήσει την Black Friday. Θα ξεκινήσει όταν χτυπήσει το μικρόβιο για αγορές και αυτό μπορεί να συμβεί αρκετά νωρίτερα, οπότε προετοιμαστείτε κατάλληλα.

Η ιστοσελίδα σας λοιπόν θα πρέπει να έχει:
Εύκολο και όμορφο σχεδιαστικό,
Εύκολη ολοκλήρωση αγοράς προσφέροντας πολλαπλούς τρόπους πληρωμής,
πολύ καλή εφαρμογή και απόκριση για κινητές συσκευές.

To 2018 οι κινητές συσκευές χρησιμοποίησαν το 67% του συνόλου της ψηφιακής κίνησης στο διαδίκτυο το Black Friday, έναντι του 61% που χρησιμοποίησαν το προηγούμενο έτος.

2. Ελέγξτε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας.

Αυτή η καταναλωτική περίοδος είναι ιδιαίτερα αυξημένη από μόνη της, γι’ αυτό και οι καταναλωτές δεν θέλουν να περνούν το χρόνο τους, περιμένοντας να φορτώσουν τα αγαπημένα τους online καταστήματα. Αν η σελίδα του καταστήματός σας αργεί να φορτώσει, οι καταναλωτές είναι πολύ πιθανό να πάνε αλλού για τις αγορές τους.

Το 46% των καταναλωτών έχει δηλώσει, ότι δεν πρόκειται να ξαναεπισκεφθεί μια ιστοσελίδα που ηταν αργή.  Το ίδιο ισχύει και για τα κινητά, όπου το 53% των επισκέψεων εγκαταλείπει μια ιστοσελίδα εάν κάνει περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για να φορτώσει.

Το NagaCommerce έχει ενσωματωμένα συστήματα που όχι μόνο μειώνουν το μέγεθος των φωτογραφιών, αλλά τις περικόπτουν αυτόματα στις σωστές αναλογίες βάση των ρυθμίσεων του κάθε template. Επίσης καθημερινά τρέχουν script από πίσω μετρώντας και βελτιώνοντας όλες τις φωτογραφίες του ιστότοπου και όχι μόνο των προϊόντων. Χωρίς έξτρα κόστος ή ανάγκη για συνδρομή σε τρίτη υπηρεσία για επεξεργασία εικόνων, όπως γίνεται στα περισσότερα συστήματα.

3. Κρατήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα online

Ο χρόνος που μια ιστοσελίδα είναι «πεσμένη» είναι ένας αόρατος εχθρός για τις επιχειρήσεις αλλά και τους πελάτες τους. 

Μπορείτε να δοκιμάστε τις αντοχές του online καταστήματος σας με εργαλεία δοκιμών υπερφόρτωσης του server, όπως η LoadImpact.com ή στο Blitz.io.

Συνοψίζοντας

Η Black Friday θεωρείτε το kickoff για την περίοδο των γιορτινών αγορών. Πραγματοποιείται σε όλο τον κόσμο, επηρεάζοντας την αγοραστική συμπεριφορά του κοινού και θα πρέπει να ετοιμάσετε την επιχείρηση σας, είτε μιλάμε για φυσικό κατάστημα είτε για ηλεκτρονικό για τέτοια μεγάλα event.

Με σωστή προετοιμασία πριν την Black Friday μπορείτε να επωφεληθείτε από τις αυξημένες πωλήσεις δημιουργώντας έτσι και μεγαλύτερο πελατολόγιο για τις επόμενες αγορές.

Οπότε, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος σας δεν θα “πέσει” κατά τη διάρκεια υψηλής επισκεψημότητας. Δημιουργήστε στρατηγική πωλήσεων και μάρκετιγκ από πολύ νωρίς ώστε να είστε έτοιμοι, δημιουργήστε πλάνο για το πώς θα προωθήσετε τις εκπτώσεις σας και τα προϊόντα σας.

Εξερευνήστε τα trends στις ηλεκτρονικές αγορές, εκμεταλλευτείτε τα κανάλια προώθησης και τις προσωποποιημένες προτάσεις.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
ΖΗΤΗΣΤΕ DEMO